maera ' s blog banner

create your own banner at www.mieraamyrakzz.blospot.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Saturday, March 23, 2013

Rokok Elektrik :)

Photo: Daddy showed me this (excitedly) and asked me to try it (once, at least just once). I was all "NOOO DON'T RUIN MY CIGG, SHISHA, ELECTRIC VAPOR VIRGINITY". And he laughed. He knows me too well.


Assalamualaikum...   Tak lupa juga, salam sejahtera kepada semua...  Hari ni miera nak share tentang this cigarette.. Electric cigarette actually.. Semenjak dua menjak ni, my little brother https://www.facebook.com/topex.kzz?fref=ts(budak ni).. Dia suka sangat merokok, so, dia beli benda ni..  -.-'.. takpe lah at least benda ni takde bau macam bau asap rokok yang busuk tu..  ha3.. so, miera tak kisah sangat kalau dia merokok dengan benda ni..  Itu saja buat masa ni.. Okay, bye bye  :D

No comments:

Post a Comment